OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Albany Door Systems AB är ett globalt företag inom segmentet high Performance Doors.Vi sysselsätter ca 650 personer i Asien, USA och Europa.( Vi ingår i Albany International som omsätter ca 7,2 miljarder och har 6.000 anställda globalt).I Europa har vi tillverkningsenheter i Tyskland och Sverige. övrigt har vi kontor för service och försäljning i Frankrike, Tyskland, Österrike, Schweiz, Belgien, Nederländerna, Danmark, Norge och Polen.I Europa är vi 500 anställda varav knappt hälften inom eftermarknaden.Vi är certifierade enligt ISO 9001 sedan flera år och håller på att certifiera oss enligt ISO 14001.
Eftermarknaden är vårt snabbast växande affärsområde.För att utveckla detta ännu mer skall en ledningsfunktion för utveckling av eftermarknaden inom Europa bildas med placering i Halmstad.
Gruppen består av After Market Manager, och en person som skall jobba med utveckling och implementering av administrativa rutiner och IS-inriktade processer.Vi söker nu denna person.
PROCESS DEVELOPMENT MANAGER, After Market Europe
Uppgifter:
* Utveckla logistik och administrativa processer/rutiner för eftermarknaden
* Stödja After Market Managern i dennes arbete med utveckling och tillväxt av eftermarknaden i Europa
* Vara specialist när det gäller användning och utveckling av IS-system för eftermarknaden
Kvalifikationskrav:
* Goda kunskaper inom IT och administrativa procedurer
* Intresserad av och kunskaper inom utveckling av eftermarknaden
* Det är en fördel om du har tekniska kunskaper/erfarenheter inom eftermarknaden inom likartat område
Kontaktpersoner på detta företaget
Serviceledare Linda Murray
010 - 47 48 556
Servicechef Mikael Nilsson
010 - 47 48 540