Processkoordinator till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Bolaget är ett familjeföretag som grundades på tidigt 1900 tal i Tyskland, som är verksamma inom smörjmedelslösningar för i stort sett alla branscher och användningsområden. Företaget har 6000 anställda i över 50 länder som alla delar samma mål: att hålla världen i rörelse med både hållbarhet och effektivitet i fokus.

Företagets viktigaste resurs är de anställda. Varje enskild medarbetares kunskaper, erfarenheter och engagemang skapar förutsättningar för en framgångsrik affärsverksamhet, innovativa produktlösningar och nöjda kunder. Bolaget tillåter korta kommunikations- och beslutsvägar som ger ett obyråkratiskt samarbete mellan olika specialistområden över hela världen. Det innebär för de anställda varierande arbetsuppgifter, stora möjligheter både att bidra med egna idéer och att utvecklas såväl yrkesmässigt som på ett personligt plan.

Om rollen

I den här tjänsten kommer du tillhöra Customer Service som idag är ett team om cirka 20 personer. Målet med rollen är att driva och utveckla bolagets processer genom att utnyttja digitala verktyg och system. Du kommer att arbeta med att identifiera och bedöma potentialen i olika processer och utifrån din analys prioritera dem. Du kommer arbeta enligt standardiserat processhjul med 5-6 olika faser - urval och bedömning, prioritering av processer, förbättringsområden, beskrivning av relevant datamiljö, design och utveckling, planering och genomförande och godkännande. Processerna som du kommer arbeta med kan vara kopplade till bland annat onboarding, training, sälj, produktion.

Rollen innefattar breda kontaktytor inom företaget och därför måste du trivas i en roll som är dynamisk och omväxlande. Bolaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och målet är att du ska kunna bygga dina egna processer.

Om dig

För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken samtidigt som du är analytisk och drivs av att lösa problem. Vi tror att du är handlingskraftig och har lätt för att se samband samt se till detaljer. Att se och driva förbättringar för att kunna effektivisera processer är något som motiverar dig.

Vidare tror vi att du är en entusiastisk lagspelare som visar på ett engagemang för verksamheten. Du är lyhörd och prestigelös samt van vid ett högt arbetstempo. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.

Kvalifikationer

- Eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet

- Minst 2 års erfarenhet av B2B kundservice eller annan roll

- Flytande i svenska och engelska, såväl tal som skrift

- God dator- och systemvana

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av Power Automate

- Tidigare erfarenhet av SAP

- Tidigare erfarenhet av Business Warehouse

- Behärskar norska eller danska

Tillträde, omfattning och arbetstider

Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Bolaget arbetar 37.5 timmars arbetsveckor och har sina lokaler på Södermalm i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2023
  • Ansök senast: 30 juli 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

31 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

31 maj 2024

31 maj 2024