Processledare för IBIC

Processledare för IBIC

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som processledare för IBIC och Kuben kommer du arbeta med implementering av de systemen i våra verksamheter. Dina främsta uppgifter handlar om kartläggning och implementering av systemet, samt rapportering/utvärdering och utveckling av rutiner. I rollen ingår ett tydligt fokus på kvalitetssäkring och vara stöd och support till andra kollegor som jobbar i systemet.
Du samverkar med andra personer i olika roller för att skapa rutiner och arbetssätt. Du har ett nära samarbete med andra systemförvaltare och är ansvarig för kontakten med Ensolution, som ansvarar för Kuben, och Cambio Viva när det gäller systemets funktion.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av att jobba som processledare eller projektledare.
- Har Socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
- Har goda kunskaper om IBIC.
- Har b-körkort och tillgång till egen bil.
- Talar och skriver svenska obehindrat.

Som person är det viktigt att du är självgående och kan lägga upp arbetet självständigt. Det är till stor fördel om du tidigare har arbetat med förändringsprocesser och har en pedagogisk förmåga samt är lyhörd då det krävs för att lyckas. Du har god struktur och är driven. Detta är ett stort projekt i kommunen. Vi söker dig som gillar utmaningar och förändringsarbete.

ÖVRIGT
Fackliga företrädare nås via kommunens växel, tfn 0581-810 00. Vi tar endast emot ansökningar via Offentliga jobb. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings-/rekryteringsföretag.

Lindesberg kännetecknas av en positiv och stark framtidstro. Vi investerar för framtiden och vill växa. Vi söker engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla Lindesberg. Samverkan är ett honnörsord och vi vill stärka det i varje del av vår organisation. Idag arbetar ca 1 800 medarbetare med olika uppdrag för att ge invånarna god service med hög kvalitet. Välkommen att utvecklas vidare med oss!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lindesbergs kommun, Funktionsstöd
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 2 december 2021

Liknande jobb


Socialsekreterare till Socialförvaltningen Nordost

Socialsekreterare till Socialförvaltningen Nordost

28 mars 2024

28 mars 2024

Behandlingssekreterare- Sommarvik

Behandlingssekreterare- Sommarvik

28 mars 2024