OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till vår kundorderavdelning som ska fylla den lucka som uppstår då vår nuvarande produktionsadministratör avgår med pension. Arbetet består i huvudsak av ordermottagning och registrering, utskrifter av internorder, bokning av frakter, utskrift av fraktdokument, fakturering mm. Du kommer att ha en samordnande roll på företaget. Arbetet innebär mycket kontakt med våra kunder samt kontakter internt med medarbetare i företaget vilket ställer krav på att du har en god samarbetsförmåga, är utåtriktad och bra på kommunikation samt att du trivs med att jobba i team. Vi tror att du är en person med naturligt sinne för ordning, är stresstålig, att du klarar engelska i tal och skrift samt har god datorvana. Det är en stor fördel om du också kan använda dig av Excel och Word obehindrat. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande. Som person är du självständig och drivande och inte rädd för att ta initiativ. Då vi är en mansdominerad arbetsplats ser vi ingen nackdel om du är en kvinnlig sökande.