Produktionsansvarig/ Administratör

Arbetsbeskrivning

Centric Precisionsmekanik AB bedriver finmekanisk legotillverkning av enkla och avancerade detaljer i små och medelstora serier. Med mer än 30 års erfarenhet skapar vi produkter utifrån våra kunders unika behov.

Vid det akuta behovet finns vi på Centric där för att rädda situationen och kan ofta snabbt ställa om vår produktion för att hjälpa er. Centric har funnits mer än 40 år i branschen och är ett välrenommerat företag.

Flexibel produktionsmiljö

Vi erbjuder en personlig kontaktperson som följer utvecklingen och framställningen av era produkter. Centrics fördel ligger i att vi som ett mindre företag snabbt kan ställa om produktionen och kan därför oftast hålla korta ledtider från beställning till leverans. Läs med på www.centric.nu

Vi söker en:

PRODUKTIONSANSVARIG/ ADMINISTRATÖR

Vi söker dig som har utbildning eller erfarenhet av att arbeta på mekanisk verkstad eller inom industrin och som steg för steg kan ta över arbetsuppgifter och biträda vår nuvarande VD som inom några år kommer att gå i pension.

Arbetsuppgifter/ Erfarenhet

Jobbet är intressant och omväxlande på dagtid, med små eller medelstora serier där det ofta gäller att leverera snabbt till kundernas speciella och exakta behov.

Arbetsuppgifterna kan innefatta: Ge stöd och uppbackning till VD.
Planera och styra produktionen. Inköp och beställning av material.
Enklare offertskrivning. Ta in priser och offerter från leverantörer.
Kundkontakter för att ge och få information.
Leverans av färdigställda arbeten via transportföretag.

Det är värdefullt om du har erfarenhet av att ha jobbat på något mindre företag med varierande arbetsuppgifter. Ett extra plus om du kan något om eller har erfarenhet av verkstadsteknik såsom t ex svarvning och fräsning, men det är inget krav.

Din person/ Övrigt

Du är en händig person med stort fokus på kvalité, som trivs med att ha många bollar i luften och ge service både internt och externt till våra kunder.

Som person är du positiv, arbetsvillig och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs.

Det krävs att du har goda språkkunskaper både skriftligt och muntligt i det svenska språket. Körkort och egen bil är ett extra plus men inget krav.

Arbetstiden är dagtid. För rätt person är detta ett spännande och utvecklande arbete på ett mindre företag med trevliga arbetskamrater. Möjlighet till delägarskap finns. Arbetsplatsen är rökfri. Företagets lokaler finns i Tullinge i södra Stockholm med nära anslutning till allmänna kommunikationer.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Kurt Ståhl som du når på telefon 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se (http://www.karisma.se/) dock senaste den 20 oktober.

Kontaktpersoner på detta företaget

Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karisma Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2024

Besöksadress

Månskärsvägen 9, 3 tr 14175 Kungens Kurva
None

Postadress

Månskärsvägen 9, 3 tr (Besök, ej post)
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


11 april 2024

11 april 2024

11 april 2024