Produktionsplanerare Norrköping

Arbetsbeskrivning

Letar du efter en utmaning där du får använda ditt driv för att göra skillnad?
Till vårt kontor i Norrköping är vi nu på jakt efter en vass Produktionsplanerare till vår e-mobility team. Du gillar ordning och reda, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och brinner för att ge god service till kunder. Det här är en unik chans för dig som trivs i dialogen med tekniker, beställare och avtalsansvariga och som samtidigt vill ha möjligheten att forma din roll.
Vad kommer du att göra?
Som administratör så ansvarar du för våra tjänster och kontakt med slutkunder inom e-mobility. Vårt ansvar är att skapa förutsättningar för våra kunder ska kunna ladda sina eldrivna fordon i Sverige i samband med stora omställning av fordon som sker i Sverige. Du är ansvarig för att planera utförandet av uppdrag och uppföljning av orderhantering och fakturering. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
Bevaka inkommande ordrar och ta kontakt med kund
Planera ut beställda uppdrag med tekniker
Kontrollera klarskrivningskvalitet i ordrar från tekniker
Bidrag med processutveckling för effektivare hantering
Svara på övergripande frågor runt elbilsladdning
Ansvarar för bidragshantering samt fakturering mot slutkunder
Delta i att utbilda nya resurser i orderhantering
Vem är du?
Du är en utåtriktad person som gillar utmaningar. Du är driven, prestigelös, kreativ och självgående. Du känner dig trygg i digitala miljöer såsom orderhanteringssystem och att utföra dina arbetsmoment noggrant kommer naturligt för dig. Du har god förmåga att skapa goda relationer och samarbeta med kollegor. Du är proaktiv och söker lösningar på frågor och problem som kan uppstå.
För att lyckas i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet av kundservice och planering. Du är flexibel och har inga problem med att växla mellan större projekt och snabba oplanerade uppdrag. Du räds inte för att ta egna initiativ. Vidare har du goda kunskaper i det svenska språket och en god kommunikativ förmåga.
Vad har OneCo att erbjuda dig?
På OneCo kommer du att bli en del av ett härligt gäng. På vårt kontor har vi en positiv atmosfär med många skratt där det gärna planeras aktiviteter utanför arbetet. Vi har ett flexibelt arbetssätt och möjlighet att delvis arbeta från distans finns.
Vi på OneCo erbjuder även friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, möjlighet att löneväxla till pension, ersättning för läkarvård och sjukvårdande behandlingar samt ersättning för receptbelagd medicin upp till högkostnadsskyddet. Vi har även rabatterade gruppförsäkringar som du har möjlighet att teckna och betala via löneavdrag.
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande och därför kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Anställningsform:Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Arbetstid:Heltid vardagar
Lön:Månadslön, övriga ersättningar enligt kollektivavtal Telekom
Placeringsort:Norrköping
Tillträde:Enligt överenskommelse
Kontaktperson: Jimmy Skoglund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OneCo Networks AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Postadress

Vasagatan 16
STOCKHOLM, 11120

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024