Produkt/teknisk support för Specter Affärssystem

Arbetsbeskrivning

Till vårt supportteam söker vi en serviceinriktad person som via telefon och e-post ska ge användarstöd till våra kunder.I supporten är du även den som kan lösa problem med lite mer teknisk karaktär.Du kommer även att delta i produktutvecklingen genom rutiner, test och användardokumentation.Förståelse för administrativa flöden är en fördel, liksom intresse för IT.Som person är du öppen, social och vill lära dig nya saker.Du har en analytisk förmåga och kan arbeta individuellt och i grupp.Är bra på att slutföra arbeten. Du är självgående, kvalitetsorienterad och nyfiken på ny teknik.Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du kan söka i och förstår hur SQL-databaser och system är uppbyggda.Om du dessutom har erfarenhet av programmering är det ett plus. Placeringsorten för tjänsten är i Skärhamn på västra Tjörn i moderna, rymliga lokaler med utsikt över Skagerack och skärgården.Vi har även ett mindre kontor i Göteborg.Webbaserade Specter Business Management är vårt egenutvecklade affärssystem, som riktar sig främst till mindre och medelstora företag.Första versionen av systemet kom ut 2004.Specter AB har en mycket kraftig tillväxt, med en ökning av antalet kunder under 2009 med mer än 100%.Vår filosofi är tillväxt med lönsamhet parat med utmanande och roliga arbetsuppgifter.Skicka in din ansökan snarast, dock senast 22/3-10.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SPECTER AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 mars 2010
  • Ansök senast: 22 mars 2010

Postadress

Södra Hamnen 27
Skärhamn, 47132

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024