OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
INCELL International är ett snabbt växande teknikföretag som utvecklar, tillverkar och säljer smarta och hållbara litiumbatterier för telekomindustrin.
Vi letar nu efter en receptionist med placering på vårt huvudkontor i Kista som vill vara en del av vår resa mot att bli världens ledande leverantör av litiumbatterilösningar. Vi erbjuder dig ett stimulerande och varierat arbete i en spännande miljö.
Om tjänsten:
Vikten av att vårt kontor fungerar effektivt är högt prioriterat. Detta inkluderar planering där människor sitter och arbetar, hur den fysiska miljön ser ut och att allt görs för att våra anställda ska ha det de behöver när de behöver det. Minst lika viktigt vill vi att upplevelsen av att arbeta på eller att besöka Incell ska vara trevlig. Du kommer att ansvara för att ge våra externa gäster ett bra första intryck av Incell och upprätthålla en väl fungerande, varm kontorsmiljö.
Arbetsuppgifter:
Välkomna gäster, hantera, telefon, post, leveranser
Hantera layout och utseende på hela kontorsmiljön, arbeta nära med chefer för att bedöma deras nuvarande och framtida behov.
Inköp av kontortjänster, stationära, kontorsmaterial, köksartiklar
Hantera kontorsutgifter och budget
Hjälp med externa möten, interna aktiviteter, ärenden, resebokningar
Planera företagsevenemang, till exempel afterwork, sommar- och julfest
Underhåll av instruktioner och informativt material
Arbeta nära HR och Ekonomi med onboarding och andra uppgifter
Kvalifikationer:
Minst 2 års erfarenhet som receptionist, kontorsansvarig, kontorsadministratör, assistent eller liknande.
Prestigelös och kan “kavla upp armarna”.
Lätt för att anpassa till förändrade uppgifter.
Mycket goda sociala färdigheter som höjer moralen internt och välkomnar våra gäster varmt. Vi ser gärna att du vill utvecklas och växa med företaget.
Som person tycker du om en snabbrörlig företagsmiljö. Du är serviceinriktad, flexibel och en god problemlösare. Du har förmågan att arbeta på ett strukturerat och organiserat sätt samt en god kommunikativ förmåga. Du är flytande i svenska och engelska såväl i tal som i skrift.
För ytterligare information, kontakta vår rekryteringskonsult Peter Ternebring på Confidera Urval tel + 46 70 639 88 89.
Välkommen med din ansökan !