Project Coordinator till H&M!

Arbetsbeskrivning

Som ett av världens största modeföretag kan H&M erbjuda oändliga karriärmöjligheter. En fartfylld, omväxlande arbetsplats där kunden alltid är i centrum. Men det som verkligen gör H&M annorlunda är deras otroliga medarbetare. Från trendsäkra Sales Advisors och Visual Merchandisers till IT-proffs och strateger med fingertoppskänsla – alla med samma höga ambitionsnivå och attityden att allt är möjligt. För att inte tala om ett skarpt öga för mode. Det är tack vare dem som H&M har vuxit till över 4 135 butiker i över 66 länder – och H&M fortsätter att växa!

Vill du följa med på ett spännande äventyr tillsammans med ett av världens största modeföretag? Är du en driven och självgående person som har ett stort intresse för mode och trender? Har du en entreprenörsanda och en stark teamkänsla? Vill du bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats som tror på människan? Då har vi tjänsten för dig!

Om uppdraget

Novare Professionals söker nu en engagerad och framåtlutad person med en positiv attityd och en hög servicekänsla till ett uppdrag på H&Ms huvudkontor. I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta med något av det roligaste som finns – nämligen administration och interna projekt! Dina arbetsdagar kommer att kunna variera mellan allt ifrån att driva event, hantera projektadministration till att hantera tidrapportering, reseräkningar och utlägg. Vid tillfällen kommer det även att finnas möjlighet till att ta en mer sammanhållande roll i exempelvis projektsammansättningar och kontorsflytt. Du kommer att utgöra en oumbärlig roll i organisationen och genom att avlasta utvalda chefer och det kommer att vara ditt namn som alla frågar efter när något behöver fixas eller när någon är osäker på hur tidrapportering och reseräkningar fungerar. Din dagliga insats kommer att bidra till att organisationen rör sig friktionsfritt framåt och dina initiativ kommer att leda till att många av dina kollegor hittar mer tid till att göra det som dom är bäst på ännu mer.

 
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat, men inte enbart, att bestå av:

·       Tidrapporteringsadministration för medarbetare

·       Attestera reseräkningar och utlägg för medarbetare

·       Staffchange – säkerställa rätt access och utrustning vid flytt av medarbetare/nyanställda

·       Driva mindre projekt och koordinera event

·       Hantera semesterförfrågningar

Därtill kommer rollen att innebära en hel del möjligheter för den som tar egna initiativ och kommer med idéer runt vad den skulle kunna tänkas hjälpa till och avlasta med.

Tjänsten är en direktrekrytering och det är H&M:s önskemål att processen i sin helhet hanteras av Novare Professionals, därför hänvisas alla frågor om tjänsten och processen direkt till Novare Professionals.


Formella krav

·       Erfarenhet från administrativa uppgifter, gärna i rollen som Office Coordinator

·       Erfarenhet av projekt och event

·       Erfarenhet av att arbeta självständigt från start till mål

·       Utmärkta kunskaper i svenska såväl som Engelska i både tal och skrift

·       Erfarenhet av att hantera Officepaketet

·       Telefon- och datorvana

För att lyckas i rollen som Office Coordinator är du en person som har en förmåga till att se detaljer men samtidigt har en god överblick och prioriteringsförmåga. Du är serviceinriktad och van vid att arbeta i ett högt tempo med många olika kontaktytor och tydliga deadlines. Du har ett utpräglat servicetänk och beskriver dig själv som orädd och får energi av att hjälpa andra och samtidigt utmanas i ditt arbete.

Som person är du flexibel och prestigelös, du har en genuint positiv inställning och arbetar med inställningen att ”vi är ett team”. Du liksom H&M drivs av en entreprenörsanda och en enkelhet där du ständigt strävar efter att både din roll och din omgivning utvecklas till det bättre. Vidare är du nyfiken och väntar inte på direktiv av andra, utan ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. För rätt person kommer det att finnas goda möjligheter till att forma sin egen roll och föreslå nya arbetsmetoder för att effektivisera sitt arbete. Vi ser det som avgörande att du har en hög integritet och en känsla för service.

I den här rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper.


Övrig information

Start: Planerad start i Oktober/November 2017

Anställningsform: 12 månaders visstidsanställning 

Omfattning: Heltid

Placering: Stockholm


Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla rekryteringsansvarig Anna Liljegren via mail till Anna.Liljegren@novare.se. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Talent Manager Anna Liljegren

Talent Manager Anna Liljegren
0735148095
Talent Manager Anna Liljegren
0046735148095
Rekryterare Joakim Groth

Talent Manager Anna Liljegren
0046764291803
Rekryterare Joakim Groth
0735148095

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Professionals Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fixed
  • Full-time Temporary position
  • Publicerat: 3 oktober 2017

Besöksadress

Blasieholmsgatan 4B
None

Postadress

Blasieholmsgatan 4B
Stockholm, 11148

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024