OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att leda och forma framtiden för betalningar? Tillsammans med Worldline söker vi en passionerad Project Coordinator till att leda och stödja ett dedikerat team om fem personer. Med din erfarenhet och engagemang kommer du att vara nyckeln till att driva Worldlines säljteam framåt och göra verklig påverkan på det globala betalningslandskapet. Ta steget in i en dynamisk och inspirerande miljö och forma framtiden med Worldline. Sök rollen så berättar vi mer!
OM TJÄNSTEN
Worldline är en global ledare inom betalningar som tillhandahåller avancerade betalningsteknik som hjälper kunder över hela världen att förverkliga sina ambitioner. Företaget formar en ny värld av transaktioner med hjälp av avancerade betalningsteknik, lokala betalningsexpertis och skräddarsydda lösningar. Tillsammans med oss på Academic Work letar vi nu efter Worldlines nästa Project Coordinator till kontoret i Göteborg.
Här kommer du att arbeta med ambitiösa kollegor från hela världen, ta på dig unika utmaningar som ett team och göra en verklig påverkan på samhället. Med en stärkande kultur, robust teknik och omfattande utbildningsmöjligheter. I rollen kommer du ansvara för ett team på 5 personer där ni tillsammans kommer driva Worldlines säljteam framåt.
Du erbjuds
- En roll med fokus på ledarskap, koordinering och sälj
- Spännande möjlighet på ett nytänkande bolag i stark tillväxt
- En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling
Du kommer vara anställd som konsult och uppdraget kommer pågå under hela 2024. Som din karriärpartner är det vår uppgift att se till att du känner dig trygg, välkommen och välinformerad under din anställning. Din konsultchef är med dig hela resan – från avtalsskrivning, till regelbundna avstämningar under pågående uppdrag. Läs mer om konsultrollen här.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hanterar löpande uppföljning av projektteamet
* Coachar & leder teamet mot uppsatta mål
* Arbetar operativt med att ringa, informera och sluta avtal med uppdragsgivarens befintliga kunder
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Tidigare erfarenhet av försäljning (B2B, B2C) eller andra relevanta områden (detaljhandel, fältförsäljning etc.)
- Erfarenhet av att ha arbetat i en ledarroll inom försäljning eller kundservice
- Goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet
- Har ett positivt mindset och trivs i en roll där resultat och kunddialog är i fokus
Det är meriterande om du har
- Erhåller dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat inom en KPI-styrd organisation med starka resultat
- Erfarenhet av arbete inom en liknande bransch sen tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Relationsskapande
- Kommunikativ
- Uthållig
- Resultatinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Wordline här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231