OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Adai ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid. Nu letar vi efter en duktig projekledare inom Helpdesk och Call Management, se beskrivning nedan. Background The scope is to assist the company in increase efficiency within the the helpdesk function and improve the user experience by establishing a more flexible helpdesk and call managament. The main tasks in the assignment will be: - Inventory and adress any technical impacts that telephony systems at helpdesks will have on the flexible call management solution. - Verify and if needed update existing maintenance agreement - Inventory domain specific competences, access rights, etc. - Based on dependencies; create an anchored routing plan. - Create a reporting structure for regularly follow-up. - Create an implementation plan - Create an improvement/recommendation summary for reducing overlapping services - Establish a maintenance organisation Profile: -Knowledge in project management including change management. -Experience in implementing new ways of working