Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

JCDecaux Sverige AB med huvudkontor i Paris, är ett av världens ledande företag inom Out of home media.Det svenska dotterbolaget startade sin verksamhet 1989.Verksamheten expanderar snabbt till följd av nya etableringar på köpcentra och flygplatser.Vi finns idag representerade i 170 kommuner och har ca 110 anställda.Vi söker nu en: Ekonomiassistent till ett föräldravikariat på 1,5 år.Vi ser gärna sökanden som vill vara med och utveckla ekonomiavdelningen till ett serviceteam och som kan bidra med ett stort engagemang, struktur och kunskap.Tjänsten är baserad i city.Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområde .Arbeta med leverantörsreskontra - Inskanning av fakturor i e-office - Överföring av fakturor till Axapta - Registervård av E-office - Avstämning av konton .Arbeta med kundreskontra: - Kundfakturering av Mediafakturor - Kundinbetalningar och Kravhantering .Arbeta med ACM Banking Överföring och kontering av dagliga banktransaktioner Avstämning av konton .Biladministration Utbildning och tidigare erfarenhet Gymnasiekompetens.Eftergymnasial utbildning inom redovisning är önskvärt.Du har minst två års arbetslivserfarenhet, gärna av leverantörs- eller kundreskontra.Du har mycket god IT-vana och behärskar Officepaketet och ekonomisystem bra.Som person är du serviceinriktad, strukturerad, noggrann och självgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JCDecaux Sverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 mars 2007
  • Ansök senast: 31 mars 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010