Projektadministratör

Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

Koordinerande roll på Stockholmskontoret
Din profil
Du är snabb, noggrann och självgående med förmåga att organisera och ha koll på flera arbetsuppgifter samtidigt. Tjänstgöringsort är på kontoret i Stockholm samt en del tid ute på projekt. Resor till huvudkontoret i Lindome kan förekomma, liksom närvaro vid mässor och andra event. .
Arbetsuppgifter
- Administrera projekt
- Administrera bilpark samt tillstånd
- Tillsammans med Ekonomi och HR administrera utländsk personal med registrering, ansökningar och skattefrågor
- Tillsammans med HR sköta registreringar och boka utbildningar för personal
- Boka resor, hotell, möten och konferenser
- Vara delaktig i on/off-boardingprocess
- Hantera ID06 samt HMS-kort
- Administrera våra databaser, viss personalinsyn
- Inköp av kontorsmaterial, arbetskläder och skyddsutrustning
- Inventering
Kvalifikationer
- Dokumenterad tidigare erfarenhet av projektadministration
- Goda kunskaper i Office-paketet med särskilt avseende på Excel. Sharepoint meriterande
- Goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt. Tyska meriterande
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet men fullgoda kvalifikationer är ett absolut krav. Körkort är en fördel.
Som anställd på Keller Grundläggning så får du vara med på en spännande framgångsresa som en del av ett internationellt företag med många trevliga och kompetenta kollegor. Bland dina förmåner som anställd finns bland annat friskvårdsbidrag, fria hälsokontroller och sjukvårdsförsäkring. Du ingår också i vårt bonusprogram för tjänstemän. Keller Grundläggning har kollektivavtal för tjänstemän med Unionen.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månader provanställning med placering i Stockholm. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatums slut. För mer information och frågor kring tjänsten svarar Martin Jönsson, HR-generalist Keller Grundläggning, via martin.jonsson@keller.com
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Keller Grundläggning AB Lindome
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2023
  • Ansök senast: 12 februari 2023

Postadress

Östra Lindomevägen 50
Lindome, 43734

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024