Projektadministratör till Advania

Projektadministratör till Advania

Arbetsbeskrivning

Till Advania söker vi nu en projektadministratör! Detta är ett konsultuppdrag via OnePartnerGroup och är ett föräldravikariat som beräknas pågå under ett år. Har du erfarenhet av administration och letar efter en ny utmaning? Perfekt, då kan det vara dig vi söker!

Om rollen
I rollen som projektadministratör kommer du jobba brett med administrativa arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:
  Arbeta i Agresso med allt från support vid tidrapportering, utbildning av nya konsulter, lägga upp nya projekt samt kontrollera och åtgärda felaktigheter
Fakturera löpande timmar, externa kostnader och skicka ut faktureringsunderlag för godkännande
Ha hand om leverantörsfakturor vad gäller bokföring, vidarefakturera externa kostnader samt periodisering av kostnader.
Administration av nya och befintliga avtal samt inskanning och arkivering av avtal
Kontrollering och uppföljning av nedlagda timmar per projekt och avtal

Vem är du?
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet som administratör. Det är viktigt att du trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter och att arbeta strukturerat. Du kommer att arbeta i olika affärssystem och det är därför fördelaktigt om du har god systemförståelse och inte har problem att sätta dig in i nya system. Det är meriterande om du har arbetat i Agresso.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som projektadministratör ser vi att du är noggrann, hjälpsam gentemot dina kollegor och självgående i ditt arbete. Vidare ser vi att du är engagerad, kommunikativ och lyhörd.

Om Advania
Advania är ett nordiskt IT-företag verksamt på 29 platser i Sverige, Island, Norge, Finland och Danmark. Advanias uppdrag är att hjälpa sina kunder att arbeta smart och med genomtänkta IT-lösningar för att förenkla deras vardag. Läs gärna mer om Advania och deras kultur och värderingar här.

Hos Advania kommer du till ett fantastiskt team med hjälpsamma kollegor, där du kommer stötta och bidra till helheten. Rollen är baserad i Liljeholmen, Stockholm och du rapporterar till Business Administration Manager. Teamet Business Administration som du kommer ingå i består av ca 13 personer inom Sales Support och konsultadministration.  

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Advania. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid i cirka 1 år
Tillträde: Augusti 2023

Låter detta intressant?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Marie Bodén på marie.boden@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se.

Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Advania Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Postadress

Pendelgatan 2
UMEÅ, 90422

Liknande jobb


Projektadministratör

2 juni 2024

31 maj 2024