Projektadministratör till ett spännande projekt inom bygg

Projektadministratör till ett spännande projekt inom bygg

Arbetsbeskrivning

Om du vill sitta där allt händer, i självaste byggbarackerna, och samtidigt vara delaktig i ett viktigt projekt för samhället. Då är det här ett uppdrag för dig.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett företag med medarbetare som brinner för att skapa nya möjligheter genom infrastruktur. Vår kund olika projekt igång och vi behöver dig som kan vara stjärnan och stötta dem med det administrativa kopplat till projektet.

Ditt ansvar kommer vara att bistå och avlasta projektchefen med administrativa sysslor,
och jobba i barackerna vid byggpatsen vid Årstafältet.

Arbetstiderna är 06.30 - 16 i första hand, men ibland är det okej att flexa.

Du erbjuds


* En möjlighet att jobba på ett företag med en familjär känsla och korta beslutsvägar
* En möjlighet att kunna göra skillnad och bidra till att bolaget fortsätter att utvecklas


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om
vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Projektadministratör kommer du arbeta med varierande typer av uppgifter gentemot intern personal, kunder och leverantörer.

Du kommer till exempel att:


* Sitta med fakturahantering
* Göra inköp samt sammanställa offerter inför inköp
* Arbeta med budget och prognosarbete, ta fram kostnadsspecifikationer, meddela bekräftelser samt tilläggskrav/arbeten till leverantör
* Granskning, kontering, stämma av att fakturan är rätt mot följesedlar, skicka vidare för attestering
* Föra protokoll på internmöten


VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare jobbat i en administrativ roll


* God vana i att jobba med system som Word, Excel, Power Point och Outlook
* Talar och skriver flytande på svenska då all dokumentation och kommunikation sker på svenska


Det är meriterande om du


* Har ett intresse för och erfarenhet av att jobba mot byggbranschen


Som person är du:


* Lyhörd
* Ödmjuk
* Självgående


h3>Övrig information


* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Årsta
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.Vi tar inte emot några ansökningar via mail och hänvisar till vår chatt vid frågor kring din profil.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2020
  • Ansök senast: 18 juli 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024