Projektadministratör till globalt bolag i Kista för omgående start

Projektadministratör till globalt bolag i Kista för omgående start

Arbetsbeskrivning

Nu söker en vi en supervass projektadministratör som kan stödja arbetsledare vid installation av hissar på den svenska marknaden. Är du en kommunikativ person som har förmågan att strukturera upp ditt eget arbete samtidigt som du stödjer andra i deras roll? Har du även erfarenhet av SAP ser vi det som ett plus! Uval sker löpande så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en projektadministratör till vårt kunds team om 5 personer som är en stödfunktion till de cirka 40-tal arbetsledarna runtom i landet. Rollen kommer att starta omgående (eller enligt överenskommelse) och du kommer få introduktion av en kollega och förväntas därefter vara självgående efter 3-4 veckor.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår uppdragsgivare. Uppdraget kommer att vara på heltid och initialt sträcka sig 6 månader från det att den tillsätts. Det finns chans till förlängning om båda parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Som projektadministratör kommer du arbeta i en roll där du stöttar kollegor på distans. Du kommer att supportera arbetsledare i landet i deras arbete med installationer av nya hissar. Arbetet innebär mycket planering, ekonomisk uppföljning, orderläggning och fakturering.

Du kommer till exempel att:


* Hålla avstämningsmöten digitalt med arbetsledare, där ni går igenom pågående och avslutade projekt och därefter uppdaterar i SAP
* Göra tilläggsfakturering som kan inkomma från säljare, tekniker eller distriktschefer
* Göra ekonomisk uppföljning av projekt
* Följa leveranser av hissar och andra delar som kommer och hålla kontakt med distributörer


Tjänsten passar dig som har lätt för att följa befintliga processer samtidigt som du kan vara flexibel och hantera ärenden som kommer in under dagen.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare arbetat administrativt eller i en supporterande roll
* Har avslutad gymnasial utbildning
* Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift då du använder båda språken i din arbetsroll

Det är meriterande om du…....


* Har arbetat i något CRM-, Ekonomi- eller ärendehanteringssystem tidigare. Vår kund använder bland annat SAP och Salesforce


Som person är du en person som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du har inga problem med att utföra ditt eget arbete och samtidigt vara serviceminded och hjälpa andra. Du bör vara flexibel och kan skifta fokus mellan dina arbetsuppgifter själv utan att missa någon viktig bit.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid 6 månader med chans till förlängning
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Kista


Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.

*Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.

Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 15 februari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

10 maj 2024

Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024