Projektadministratör till myndighet

Projektadministratör till myndighet

Arbetsbeskrivning

Du är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du bidrar till att stödja projektet och skapa struktur hos vår kund inom offentlig verksamhet.
Kunden har vissa IT-system behöver bytas ut och arbetssätt förändras så som processer och samverkan internt. Systemet måste livscyckelhanteras och verksamhets processer ses över med ett fokus på informations och IT säkerhet. Till denna projekt söker vi en projektadministratör med 3 års erfarenhet.
Kortfattade arbetsuppgifter:
- Dokumenthantering
- Diarieföra handlingar samt vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part
- Skriva protokoll vid möten och workshops samt distribuera och arkivera dessa
- Utföra mötesbokningar, resebeställningar och tidplanering
- Hantera beställningar av IT och kontorsmaterial
- Fakturahantering i Agresso
- Vara behjälplig vid introduktion av nya resurser i projektet
- Bistå vid anskaffning och avslut av konsultuppdrag
- Vara behjälplig med arbetsuppgifter som projektledare önskar

Vi söker dig med följande kunskap och erfarenhet:

- Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete i projekt
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med projektdokumentation i ett dokumenthanteringssystem
- Minst ett tidigare uppdrag hos offentlig myndighet de senaste 5 åren
- Behärska svenska och engelska i tal och skrift
- Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat i MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Erfarenhet av att ha tagit fram styrgruppsprotokoll, presentationer samt budgetarbete

Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, tillsvidare, dagtid med möjlighet till delvis distansarbete. Start efter godkänt säkerhetskontroll.

Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 november 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024