Projektadministratör till Stokab

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en god administratör, en van datoranvändare och gillar projekt i olika omfattningar? Då är detta en tjänst för dig.

Dina arbetsuppgifter kommer till största del innebära projektadministration i olika affärssystem, såsom CRM, Agresso, GIS samt i Officeprogrammen, främst Excel.
Vidare kommer du att kartlägga de olika projekten utifrån deras status, söka upp information och utforma listor i systemen. Du kommer att hantera cirka 20-30 projekt samtidigt.

Du kommer att få en grundlig introduktion och därefter kontinuerlig stöttning i ditt arbete.

Arbetstider: Kontorstider, flex.
Omfattning: Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet med goda chanser till förlängning.
Start: Omgående.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult hos Stokab.

Kundföretaget
AB Stokab är ett bolag inom Stockholms stad och har som uppdrag att bygga ut, tillhandahålla och hyra ut förbindelser ur ett öppet och passivt fibernät i absolut världsklass.

Stokabs konkurrensneutrala fiberoptiska nät ger alla stockholmare unika möjligheter att kommunicera digitalt, via Internet och andra digitala tjänster. Läs mer på www.stokab.se.

Din profil
För att passa in i denna roll ser vi att du är en van datoranvändare med ett "helikopter-seende" för att kunna hantera alla projekt samtidigt. Som person är du social, noggrann och engagerad. Du är nyfiken och flexibel samtidigt som du är stresstålig. Du gillar att arbeta i team likväl som självständigt. Du har erfarenhet av administration eller liknade uppgifter. Vidare behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 20 april 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

Heltidsjobb som administratör på Swedbank!

2 maj 2024

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

Sommarjobba på på enheten Administration och Service!

2 maj 2024