Projektadministratörer till Stadsbyggnadskontoret

Projektadministratörer till Stadsbyggnadskontoret

Arbetsbeskrivning

Stadsbyggnadskontorets ekonomiavdelning letar nu efter två serviceinriktade projektadministratörer inom ekonomi som kan stötta upp på heltid under hösten med chans till förlängning. Här är du med och bidrar till att den fysiska planeringen i Stockholms stad fortskrider, vilket innefattar bland annat bostäder och arbetsplatser i Stockholm. Välkommen in med din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Stadsbyggnadskontoret centraliserade sin ekonomiavdelning för ett år sedan och har redan vuxit tre gånger sin dåvarande storlek. Det händer minst sagt mycket och här har du möjligheten att komma in i en stor organisation och plocka på dig mer erfarenhet av administrativt arbete. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med två andra Projektadministratörer som kommer att ge dig goda förutsättningar att komma in i rollen snabbt. Därför söker vi dig som både trivs att arbeta i täta samarbeten men också självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt.

Du kommer att bli anställd via Academic Work och arbeta som konsult hos Stadsbyggnadskontoret. Som konsult får du stora möjligheter att växa professionellt och utöka ditt nätverk för framtiden. Uppdraget sträcker sig över hösten med möjlighet till förlängning.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
* Läs mer om vårt konsulterbjudande här


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor, i en bred roll med administrativa uppgifter såväl som att ge service externt till deras kunder. Du kommer att


* Fylla i utbetalningsblanketter
* Kontakta kunder via e-post, telefon och brev för att få in underlag såsom kontouppgifter och adresser
* Svara på frågor via telefon och mail


VI SÖKER DIG SOM
* Har ett till tre års tidigare erfarenhet av en liknande administrativ roll där du arbetat självständigt
* Har god vana av Office paketet
* Har mycket goda kunskaper i svenska då det används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du


* Tidigare har arbetat i Agresso
* Har erfarenhet av en kommunal verksamhet
* Har en examen från en eftergymnasial utbildning inom ekonomi


Som person är du


* Självgående
* Strukturerad
* Flexibel


Övrig information


* Start: 19 oktober
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Fleminggatan, Kungsholmen
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Stadsbyggnadskontorets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Stadsbyggnadskontoret ansvarar för den fysiska planeringen i Stockholms stad. I detta ingår övergripande planering för bland annat bostäder, arbetsplatser. Stadsbyggnadskontoret ansvarar även för bygglovgivning, kartförsörjning och bidrag till handikappanpassning av bostäder. Dessutom ansvarar kontoret för fastighetsbildning och fastighetsregistrering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


8 maj 2024

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

8 maj 2024