OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Auriga erbjuder betaltjänster och -lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar.Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort.Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S.De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.Du ansvarar för .support via telefon till Aurigas kunder och partners kring drift och administration vid kortbetalningar .tillfälligt utföra vissa uppdrag från andra avdelningar, framför allt rörande terminalhantering Vi vill att du är .proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende .utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap .flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar .noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat Vi vänder oss till dig som är .minst 3 årig gymnasial utbildning .erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana .goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk .erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande I din roll rapporterar du till teamledare Kundsupport Placeringsort Nacka Strand, Stockholm Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden Anställningsform Projektanställning, på heltid dagtid, fram till 31 december 2010.Tillträde omgående. Mer information om våra tjänster samt företaget finns på vår hemsida www.auriga.se