OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Auriga erbjuder betaltjänster och -lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar.Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort.Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S.De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.Du ansvarar för .[[[[[[[[ telefonsupport Aurigas kunder och partners kring frågor om drift, arbetet består till stor del administrativt arbete..[[[[[[[[ stöd och support till kollegor inom Aurigas driftorganisation [ Vi vill att du är .[[[[[[[[ proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende .[[[[[[[[ utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap .[[[[[[[[ flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar .[[[[[[[[ noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat .[[[[[[[[ intresserad av teknik och teknisk utveckling inom kortbranschen. [ Vi vänder oss till dig som har .[[[[[[[[ minst 3 årig gymnasial utbildning .[[[[[[[[ erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana .[[[[[[[[ goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk, danska är meriterande..[[[[[[[[ erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande [ I din roll rapporterar du till teamledare Kundsupport [ Placeringsort Nacka Strand, Stockholm [ Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.[Anställningsform är heltid projektanställning på 1 år.Arbetstiden är förlagd enligt schema 8 timmar mellan 07.00 och 17.00 måndag till fredag.