Projektassistent till Gyptech i Växjö

Projektassistent till Gyptech i Växjö

Arbetsbeskrivning

Gyptech AB ingår i en stabil internationell koncern vars storlek möjliggör att växa och arbeta långsiktigt globalt. Som samarbetspartner tar Gyptech ett helhetsansvar från offert till utbildning av driftspersonal.  
Företaget möter fortsatt exceptionell stor efterfrågan på marknaden vilket innebär att man behöver utöka verksamheten med nya kompetenser. 

Vi söker nu en projektassistent till teamet i Växjö!
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup under 6 månader och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos Gyptech AB i Växjö. Efter 6 månader kommer anställningen gå över till en tillsvidareanställning hos Gyptech. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.


Dina arbetsuppgifter
Som projektassistent är du en stödfunktion till sälj, projektledning och konstruktion. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter där det kan vara snabba ryck mellan olika discipliner men du har samtidigt stor frihet i hur du väljer att lägga upp ditt arbete. Det är viktigt att du har förmågan att arbeta med olika uppdrag samtidigt. 

I rollen som projektassistent kommer du att stötta projektledarna med det som behövs för tillfället för att på bästa sätt genomföra projekten. Det kan bland annat innebära att genomföra beställningar, uppföljningar av leverantörer, boka frakter, sammanställa packlistor, hålla i kundkontakt och fakturering.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten tror vi att du har

• Utbildning inom inköp/logistik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet 
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Talar och skriver engelska och svenska obehindrat 

Det är meriterande om du har
• Viss teknisk förståelse/intresse, t.ex. förmåga att läsa ritningar
• Erfarenhet av Visma

Du är en driven och målinriktad person som genom ett nyfiket synsätt tar dig an nya uppgifter med stor noggrannhet. Du förstår vikten av det egna ansvaret och kan arbeta självständigt såväl som i grupp. Arbetet ställer krav på att du är en självgående och flexibel person som gillar att ta egna initiativ. För att trivas i rollen har du ett prestigelöst agerande och du arbetar precis som dina kollegor ständigt för teamets bästa. 

Ansökan 
Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval och tillsättning av tjänsten. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Annie Afram, på telefonnummer 0470-323835 eller annie.afram@onepartnergroup.se


Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Sydost AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2023
  • Ansök senast: 22 januari 2023

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024