Projektkoordinator / Projektadministratör / Projektassistent

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll? Då kan du vara vår nästa Projektkoordinator. Som Projektkoordinator hos oss har du en central och viktig roll där du är ett administrativt stöd till våra säljare och byggprojektledare. Dina arbetsuppgifter:
- Framtagande av projektdokumentation till säljare och byggprojektledare
- Registrering och arkivering av projektinformation
- Registerunderhåll och uppdatera kunddatabaser
- Kontering av leverantörsfakturor samt bevakning av hyresfakturering
- Framtagning av ritningar i CAD
- Planering och koordinering av lokala kundevenemang

Din bakgrund:Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt i en koordinerande roll, har du haft en liknande roll inom en säljorganisation är det meriterande. Du är en person som trivs i en miljö där det är högt tempo och det är viktigt att du har en prestigelös inställning inför varierande arbetsuppgifter. I tjänsten arbetar du kontinuerligt med Officepaketet, kunskap i CAD är meriterande. Du har lätt för att skapa relationer, både internt och externt, och har god förmåga till samarbete och att kommunicera med andra. Du trivs i en miljö där du får möjlighet att arbeta självständigt och har ett engagemang som återfinns i din förmåga att driva ditt eget arbete framåt. Vad erbjuder vi dig?För rätt person erbjuder vi ett fritt och spännande jobb med marknadsmässiga villkor där vi som arbetar trivs med varandra och drivs av nöjda kunder. AnsökanVill du bli en av oss?Välkommen att registrera din ansökan i forma av CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 2018-01-31, urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Sonbro, HR specialist rekrytering på 070-171 22 95. Vi arbetar för att öka mångfalden inom vårt företag och tror att en varierad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald stärker vår affär. Cramo Adapteo ingår i Cramo koncernen och har fem säljkontor i Sverige. Våra flyttbara lokaler används vanligtvis för byggetablering, skolor, förskolor och kontor och anpassas helt efter våra hyresgästers specifika behov. Våra lokaler passar för de flesta verksamheter och är idealiska för företag som arbetar mycket på projektbasis och där antalet anställda varierar periodvis. För mer information se (http://www.cramoadapteo.se/) www.cramoadapteo.se (http://www.cramoadapteo.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Larsson
+46 910-733153, +46 70-3731277
Eva Hägglund
eva.hagglund@cramo.com
Pernilla Sonbro
072-5220275
Pernilla Sonbro
070-1712295
Josabeth Brudvik
+46 73 091 56 08
Helena Pettersson
070-3925819

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cramo
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 januari 2018

Besöksadress

Rosenborgsgatan 12 169 74, Solna
None

Postadress

Torshamnsgatan 35
Kista, 16495

Liknande jobb


31 maj 2024