OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter: - Du kommer att projektleda några av våra kundserviceuppdrag, både befintliga och nya uppdrag - Du ska förstå kundens behov och utifrån detta hjälpa till att ta fram lösningar baserade på våra koncept.- Du leder, med stöd från din chef och övrig personal, hela arbetet genom projektet med att ta fram och följa upp projektplaner, alla externa kontakter med kund såväl som interna kontakter.- Du har den löpande kontakten med kunden ansvarar för att hantera de problem som kan uppstå.- Vi ser att du baserat på din utbildning och tidigare erfarenhet snabbt utvecklas hos oss, och på det sättet successivt får ta ett mer självständigt ansvar för såväl konceptuell ideer som ekonomi för dina projekt.Vem söker vi?- Du har en mycket stark drivkraft och tvekar inte att ta egna initiativ för att lösa problem.Du trivs i en miljö där det ställs krav på snabba och högkvalitativa leveranser.- Ödmjukhet, lyhördhet, prestigelöshet, samarbetsförmåga och arbetsglädje är lika viktigt i vår kultur som den individuella drivkraften och ansvarstagandet.- Du kännetecknas av noggrannhet, snabbhet och har en förmåga att alltid hålla deadlines - Du har ett stort intresse för varumärken och konsumentkommunikation.- Du har en stor erfarenhet och ett stort intresse för kundservice - Du har erfarenhet av försäljning och vet att både nyförsäljning och merförsäljning ingår i en bra kundservice.- Du är en bra organisatör med förmåga att bryta ner större projekt i detaljerade projektplaner och ekonomiska kalkyler.- Du har erfarenhet från projektrelaterat arbete inom Call- ContactCenter såsom kundservicechef, teamledare etc.Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande arbete med ansvar och självständighet i en dynamisk tillväxtbransch. Genom att använda för ändamålen rätt teknik och välutbildade medarbetare erbjuds tjänster som utvecklar våra uppdragsgivares kundrelationer.Vi arbetar med såväl utgående- som ingående kommunikation (tel,e-post,chat m.m.) och tillhandahåller en mångsidighet samt kompetensbredd.ONE Contact driver tre Contactcenters i Sverige och ett i Barcelona, Spanien för den den nordiska marknaden.Huvudkontoret ligger i Malmö.ONE Contact är ett helägt dotterbolag till ONE Media Holding AB, www.onemedia.se.Vi är medlemmar i Sveriges CallCenter Förening och har kollektivavtal med SEKO.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Henrik Toftblad Holmgren
0735 170 175