OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 80%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden har ett behov av att förstärka den befintliga organisationen med en projektledare med fastighetsteknisk inriktning som ska bistå i arbetet i roller som projektledare och i de åtgärder som löpande behöver utföras inom området teknisk förvaltning.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att övergripande leda, samordna och administrera olika projekts genomförande så att projektens målsättning och delmål uppnås enligt tidplan och med gott resultat. I uppdraget ingår vidare att stödja kundens ordinarie tekniska förvaltare i det löpande arbetet med teknisk förvaltning.
Arbetsuppgifter:
- Leda projekt
- Hantera felanmälningar och planerat underhåll
- Hantera beställningar och kontakter med verksamheten
- Ha löpande kontakt med fastighetsägare
- Kontakt med leverantörer och delta vid upphandlingar
- Avhjälpa akuta fel
- Utföra olika typer av ronderingar
- Utföra kontroller, dokumentera och återrapportera arbete
- Ha kontakt med underentreprenörer och leverantörer samt vid behov ansvara för dessa när de är på plats i våra lokaler
- I övrigt bistå vår tekniska förvaltare i det ordinarie arbetet
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Relevant utbildning inom projektledningsområdet eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt
- Relevant utbildning inom det fastighetstekniska området eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt
- Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom fastighetsteknikområdet omfattande arbete med ventilation, VVS, kyla och styr- och regleranläggningar
- Minst två uppdrag som projektledare där fastighetsteknik ingått
- Konsulten ska ha körkort (minst B)
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 7 års erfarenhet av arbete med teknisk förvaltning av fastigheter
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter och god förmåga att formulera sig i skrift
- Förmåga att arbeta i grupp
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström