Projektledare med kundansvar till Heycom

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

HeyCom hjälper till att utveckla affärsverksamheter inom kommunikation och arbetar idag med några av Sveriges största företag och organisationer. Med våra effektiva tjänster och rådgivning får våra uppdragsgivare en kommunikationslösning som deras verksamhet, medarbetare och kunder mår bra av.

Tjänstebeskrivning

Som projektledare på Heycom kommer du att ansvara över att hitta lösningar och att implementera nya telefonlösningar till våra företagskunder. Du får in ett uppdrag från ansvarig säljare, där du sammanställer kundens data, gör en analys av hur deras telefoni ser ut idag samt förslag på nya lösningar. Du arbetar aktivt med Excel och PowerPoint. Vidare ingår det mycket kundkontakt i tjänsten, där du ute hos kund och installerar driften, kontrollerar så att allting har kommit igång samt svara på olika frågor som uppkommer hos kunden. Rollen innebär problemlösning och att agera som en hjälp- och stödfunktion för kunderna.

Vi erbjuder dig en tjänst på ett företag med höga ambitioner, där du har möjlighet att vara med och påverka. Företaget präglas av en avslappnad jargong där fokus ligger på att ha kul på jobbet samtidigt som vi kämpar hårt för att nå våra mål!


Krav på person

För att passa i rollen som projektledare på Heycom ser vi att du är en prestigelös och serviceminded person. Du är en ”doer” som får saker gjorde och som trivs med varierande arbetsuppgifter, på ett företag där du får göra din röst hörd! Du har ett tekniskt intresse och är van att arbeta i Excel och PowerPoint. Vidare ser vi att du har haft någon liknande roll innan, alternativt att du har haft någon annan tjänst som innebär service och kundkontakt. Det är ett krav att du behärskar flytande svenska i såväl tal som skrift.

Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.




Start: September.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Kontorstider.
Plats: Stockholm, centralt.

I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras på mailadress rekrytering@performiq.se. Intervjuer kommer att ske i augusti, men skicka ändå in din ansökan redan idag! Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Hansson

Martina Hansson

Alexandra Berg
0733537520
Alexandra Berg
073-3537520
Alexandra Berg

Erica Owen

Alexandra Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 16 juli 2015

Besöksadress

Sveavägen 159, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


17 april 2024

Teletekniker inom Telekrig

Teletekniker inom Telekrig

4 april 2024

Säkerhetstekniker

Säkerhetstekniker

29 februari 2024

Brandlarmstekniker

Brandlarmstekniker

29 februari 2024