Projektledare "Servicepunkter"

Arbetsbeskrivning

Projektledare "Servicepunkter", Utveckling Nordmaling Ref nr 78/09 Utveckling Nordmaling är ett utvecklingsprojekt som bedrivs av Nordmalings kommun. (Läs mer på www.nordmaling.se under rubriken utvecklingsarbete.) Projektet syftar till att på olika sätt öka inflyttning och nyetablering. Som en del i projekt Utveckling Nordmaling har projektet "Servicepunkter" initierats. Projektplanen kan du ta del av på annonsen på kommunens hemsida. Arbets- arbetsplatsuppgifter: Arbetet innebär samordning, arrangera utbildning och att vara den drivande och inspirerande kraften för glesbygdsbutikerna. I projektet kommer du att ha täta kontakter med såväl statliga myndigheter som glesbygdsbutiker och befolkningen på landsbygden. Som projektledare inom Utveckling Nordmaling arbetar du väldigt självständigt och du förväntas skapa dina egna arbetsuppgifter samtidigt som du själv ansvarar för att följa projektplanen såväl innehållsmässigt som ekonomiskt. Kvalifikationer: Du måste vara en självständig och väldigt driven person med förmågan att själv lägga upp ett projekt och förstå vad som behöver göras. Om du har erfarenhet eller utbildning som projektledare är det mycket meriterande. Du är också en person som ser möjligheter och inte problem. Vidare måste du vara duktig på att skapa kontakter och bygga relationer med många olika människor. Du tvekar inte att hålla presentationer och författa rapporter. Notera att det i tjänsten krävs att du själv kan transportera dig till möten och liknande som inte alltid går att ta sig till genom kollektivtrafik. Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan: För att behandlas kräver vi att din ansökan innehåller personligt brev, styrkt meritförteckning, betyg, intyg över anställning, övriga handlingar som kan ha betydelse för tjänsten samt löneanspråk skickas till: Nordmalings kommun, Personalkontoret, 914 81 Nordmaling Märk ansökan ref nr 78/09. OBS! Se till att du är tillgänglig eftermiddag den 15 januari för eventuell intervju. Vi vill att besvarar följande frågor i ditt personliga brev. 1. Beskriv på vilket sätt du är en självständig och driven person. Ta gärna exempel från tidigare erfarenheter. 2. Hur är en person som ser möjligheter och inte problem? Är du en sådan person? 3. Är du duktig på att skapa kontakter och bygga relationer med många olika människor? Ge exempel? Har du något som styrker att du är den personen? 4. Hur ställer du dig till att hålla muntliga presentationer? Vad ser du för fördelar och nackdelar? Ansökan ska vara kommunen tillhanda senast den 8 januari 2010

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KOMMUNALKONTOR
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 december 2009
  • Ansök senast: 8 januari 2010

Liknande jobb


Facility Management Koordinator till Karolinska Universitetssjukhuset

Facility Management Koordinator till Karolinska Universitetssjukhuset

24 april 2024

15 mars 2024