Projektledare/Konsultchef

Projektledare/Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Är du en projektledare med erfarenhet av IT och förvaltningsledning som brinner för ledarskap? Vill du coacha ett befintligt och helt fantastiskt inhouse-team och samtidigt skapa de bästa förutsättningarna för våra kunder? Då är det dig vi söker!


I din kombinerade roll som Projektledare/Konsultchef spenderar du din tid som konsult i uppdrag parallellt med din chefsroll.  Du leder ditt inhouse-team där din viktigaste uppgift är att hjälpa dina medarbetare att nå sin fulla potential som högpresterande experter. Du deltar även i vårt strategiska arbete för fortsatt tillväxt och framgång.

Du är en passionerad och senior projektledare med erfarenhet inom IT som vill ha en kombinerad roll med personalansvar. Du värdesätter teamets olikheter och mångfald och förstår att samarbete är nyckeln till framgång. Vi tror att du är en sammanhållande, coachande och stöttande ledare som brinner för att hjälpa andra att växa och utvecklas.

Du är kommunikativ både i svenska och engelska och är van att leda team på ett affärsorienterat sätt med kunden i fokus. Har du tidigare erfarenhet av personalansvar samt erfarenhet av IT-konsultbranschen är det meriterande.

Du kommer ingå i affärsenheten information management tillsammans med 25 andra härliga kollegor och utgår från kontoret i Stockholm eller Västerås.



Ansökan
Du är välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men om du har frågor om tjänsten eller Nexer kan du kontakta Maria Jaern Ekengren på maria.ekengren@nexergroup.com. Vi tar emot ansökningar löpande, så vänta inte med att ansöka!



Nexer som arbetsgivare
Om du jobbar på Nexer får du en djärv och entreprenöriell arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och ligga i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtblickande förhållningssätt. Hos oss får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Som familjeföretag äger vi vår strategi och investerar i långsiktiga mål, och vi uppmuntrar medarbetarnas engagemang och idéer. Dessutom erbjuder vi en flexibel arbetspolicy, där det är möjligt att arbeta på distans när det passar dig och ditt uppdrag.

Vi är en del av Danir-koncernen och har över 2 800 experter inom strategi, teknik och kommunikation. Vi finns i drygt 15 länder och på fler än 20 orter i Sverige.



Vår kultur
Vår vision är Promising future - det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi är engagerade i våra kunder och har en uppriktig omsorg om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrund och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg, framåt och uppåt. Och viktigast av allt - vi har roligt på jobbet!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2023
  • Ansök senast: 21 oktober 2023

Liknande jobb


Produktägare till vår kund i Sundbyberg!

Produktägare till vår kund i Sundbyberg!

2 maj 2024

Projektledare sökes!

Projektledare sökes!

11 mars 2024

Business Expert - Ship & Trade

Business Expert - Ship & Trade

2 maj 2024