Q-App söker helpdesktekniker

Arbetsbeskrivning

Q-App är ett IT-bolag som erbjuder IT infrastruktur som en tjänst (s.k. IT på kran, IT som tjänst, Cloud Computing, On Demand, Software as a Service (SaaS), Application Service Provider (ASP)) där servrar, lagringsutrymme, backup, brandvägg och mjukvara erbjuds för ett fast pris per användare. Se mer om vår affärside här: http://youtu.be/z1o6SL7yWH8

I vår verksamhet supportar vi kunder runt om i världen och vi behöver förstärka vår helpdesk med en person som har minst 2 års erfarenhet från likande arbete. Du som söker ska ha hög social kompetens och stort tålamod. Du behöver också vara serviceinriktad, självgående och prata flytande svenska.

Supporten sker från vårt kontor på Carl Akrells gata vid Stadion i Stockholm men vissa resor till kunder kan förekomma.

IT kompetens som vi värderar hos vår helpdeskpersonal

Citrix XenApp
Citrix XenDesktop
Felsökning
Skrivare
Mac
Android
Zendesk
Active Directory

Intervjuer kommer att ske löpande. 2 referenser kommer att efterfrågas vid detta tillfälle.

Tjänsten är heltid, med fast månadlön. Helgarbete kan förekomma. Vi ser gärna att du har körkort.

Vänligen ange löneanspråk i ansökan och glöm inte ett personligt brev där du beskriver varför just du passar i denna tjänst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q-APP Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 6 maj 2014

Besöksadress

Carl Akrellsgatan 4
Stockholm

Postadress

Box 55567
Stockholm, 10204

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010