OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q-App erbjuder små- och medelstora företag IT-drift som en tjänst (Outsourcing med hjälp av Citrix). Vi är inne i en expansiv fas vilket gör att vi behöver förstärka vår organisation med en till helpdesk-tekniker, placering i centrala Stockholm. Som helpdesktekniker kommer du att ge teknisk support åt kundföretagets externa företagskunder. Arbetet innebär registrering, felsökning, felavhjälpning samt uppföljning av våra kunder ärende. Arbetet sker remote via telefon och uppkoppling till våra kunders datorer. Vi söker dig som: - har erfarenhet av Citrix - har hög servicekänsla - är lösningsorienterad - är flytande i svenska såväl tal som skrift - har ett brinande intresse för IT Det är meriterande om du har kunskap inom Exchange och AD. Vi erbjuder dig en möjlighet att utvecklas och växa som tekniker i lokaler i Centrala Stockholm. Arbetstiden är 8-17 med tillträde snarast. Mer information om företaget Q-App kan du hitta på http://www.q-app.se