Quality and Procedures Manager till Tele2

Arbetsbeskrivning

För Tele2's räkning söker vi nu en Quality and Procedures Manager för fast telefoni och ADSL inom Customer Operations Tele2 Sverige.Customer Operations hanterar kundservice för både privat- och företagskunder.Gruppen Quality and Procedures ansvarar för samtliga produkters och segments processer, rutiner och kvalitet. Detta innebär bland annat att: Skapa, analysera, vidareutveckla och utföra test av rutiner/processer och arbetssätt.Etablera och förstärka samarbetet med övriga interna funktioner avseende arbetsformer och nätverk.Ansvara för att utbildning och utbildningsmaterial är uppdaterat.Medverka i projekt och förändringsarbeten.Analysera och följa upp all kundkontakt som berör produkterna.Kvalitetssäkra kundservicemedarbetarnas produktkunskap.Kvalitetssäkra informationsflödet till kund.Bakgrund: Det är meriterande om du har arbetat med fast telefoni och ADSL tidigare.Du bör ha arbetat med processer, rutinbeskrivningar och projektledning och du ska även ha högskoleutbildning. Det är ett krav att du kan strukturera och analysera.Du ska motiveras av mål och du måste ha en förmåga att vidareutveckla verksamheten.Du måste även kunna arbeta under press och ha en förmåga att coacha och vägleda andra.Vi förutsätter att du är öppen och social.Du kommer att resa i Sverige, ca 2 dagar/vecka.Din arbetsplats blir Tele 2:s huvudkontor i Kista.Sista ansökningsdag är den 15/12 -08.Skicka din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sammanfattning

Liknande jobb


Senior Wireless Product Line Manager - Huawei

23 augusti 2010

Enhetschef till frekvensavdelningen

12 april 2010

30 maj 2010

3st Gruppchefer till Customer Operations

23 februari 2010