OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Quality Hotel Winn Göteborg ingår i Choice Hotels Scandinavia AS som är Skandinaviens största hotellkedja. Vi har en årlig omsättning på 5,4 miljarder kronor och har mer är 8000 anställda. Koncernen marknadsför över 150 hotell under varumärkena Comfort, Quality samt Quality Resort.
Arbetsuppgifter
Sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist
Utbildning/Erfarenhet
Du sätter alltid våra gäster i fokus, och du gör det med energi, mod och begeistring. Vi söker dig som vågar synas, vågar fråga och tar egna initiativ.
Du är, förutom glad och har humor, professionell och personlig i ditt möte med gäster och kolleger. Din primära arbetsuppgift är att tillsammans med ditt team skapa en bättre vardag för våra gäster så att de önskar att besöka oss igen och igen.Vi erbjuder Dig ett spännande, och varierande arbete med trevliga kollegor.
Vi söker dig som är duktig på att utveckla andra människor, som tycker om att vara i fokus, men får en ännu större kick av att se andra växa. Dessutom vill vi att du har ett genuint intresse för att tillfredsställa andra människor behov.
Oavsett din tidigare karriär så inleds ditt nya liv med en upplärning som pågår under två veckor där du får möjligheten att lära dig allting från grunden. Under den tiden får du också lära dig allt om de värderingar och den kultur som ligger till grund för Choice Hotels Skandinavia.
Att jobba på Quality Hotel Winn handlar i stor utsträckning om att stärka sin omgivning. Att uppmuntra, coacha och stimulera sina medarbetare för att tillsammans kunna nå, och allra helst överträffa, målen. Din vilja att lyckas måste kort sagt vara större än din rädsla för att misslyckas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Front office manager Anna Suzuki
031-750 19 00
Housekeepingchef Maria Persson
031-7501900