OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
QWORK Sweden AB
Kundföretaget
QWORK förser företag med nya medarbetare och därigenom ny kompetens och energi. Vi är ett rikstäckande bemanningsföretag och auktoriserade via Almega och branschorganisationen Bemanningsföretagen. Vi är specialister på personaluthyrning, rekrytering och omställning.
Arbetsbeskrivning
Huvuduppgiften är att utgöra ett stöd för våra konsultchefer med arbetsuppgifter såsom:
- Bemanning och schemaläggning av personal, morgon och helg
- Rekryteringsprocessen, från urval till referenstagning
- Search
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
Arbetstiden kommer att variera i förhållande till konsultchefens arbetsbelastning, morgon- och helgarbete ingår.
Din profil
Vi vill att du ska ha fullföljt ditt första år i Personalvetarprogrammet och att du fortfarande är student. Meriterande är tidigare erfarenhet av att ha arbetat administrativt, som assistent och gärna med erfarenhet av rekrytering.
Har du arbetat med Intelliplan är det ett stort plus.
För att passa in i vårt team söker vi dig som har energi och sprider glädje på din arbetsplats. Tycker om att jobba målfokuserat och är självgående. Att du är professionell och stresstålig ser vi som en självklarhet.
Urvalet är löpande så skicka in din ansökan omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Carlsson
Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell
Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell
Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899