Rådgivare

Rådgivare

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som vill vara en del av Lowells Customer Service i Göteborg. Som rådgivare inom vår inkassoverksamhet är du länken mellan den som vill ha betalt och den som ska betala. Din uppgift är att, tillsammans med personen som ringer in, hitta den bästa lösningen på den uppkomna ekonomiska situationen. Har du erfarenhet av att jobba med el fordringar är det ett extra plus!



Samtalen till vårt Customer Service är många och kvalitet är det absolut viktigaste i vår verksamhet. Då arbetstempot är högt är det viktigt att klara av det utan att tumma på kvaliteten. Du får en utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll som rådgivare och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare, kollegor och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete. Vidare kommer du få kontinuerlig vidareutbildning inom inkassoprocessen och dess regelverk samt coachning i samtals- och förhandlingsteknik. Dina huvuduppgifter består av inkommande och utgående samtal men mail och andra administrativa uppgifter förekommer också.



Vi söker dig som är van vid att ha telefonen som arbetsredskap och som har erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare. Du vill leverera kundservice i världsklass och har en god förmåga att utrycka dig väl i både tal och skrift. Du gillar förhandling och för att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att snabbt sätta dig in i andras situation och skapa förtroende för dig själv som person. Du drivs av att jobba mot mål på daglig basis och att arbeta i en målfokuserad verksamhet med högt tempo.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, resultatorienterad och trivs att arbeta i team. Noggrannhet tillsammans med förmågan att få rutinuppgifter utförda snabbt och effektivt är en viktig egenskap för denna tjänst. Du har ett trevligt och respektfullt bemötande mot kunder och kollegor. Personlig mognad och minst ett par års arbetslivserfarenhet är nödvändigt för att vara aktuell för tjänsten.



Vad vi erbjuder

Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. På Lowell arbetar vi löpande med att utveckla och utmana oss själva. Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor.

Lowell är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Pioneering, Ambition, Compassion Excellence och Responsibility. Värderingarna är grunden för Lowells verksamhet och sättet att vara och arbeta.



Ansökan

Du är varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så sök nu Ansök nedan och glöm inte att skicka med CV och personligt brev. Vid frågor om tjänsten kontakta Paulina Hesselgren, +46 735 35 66 53

Kontaktpersoner på detta företaget

Lowell Group

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lowell Sverige AB
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Kungsgatan 57 A
None

Postadress

11122
0180, 11122

Liknande jobb


Front Desk Staff

Front Desk Staff

16 april 2024

15 april 2024

21 september 2023

Administratör till Enköping

Administratör till Enköping

21 september 2023