OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Webhelp är en global arbetsgivare som smarbetar med några av världens mest kända varumärken. Gemensamt för alla dessa samarbeten är kunden i fokus.
Arbetsuppgifter
Din roll på Webhelp kommer innebära att jobba med kundservice för Electrolux och dina arbetsuppgifter kommer vara fokuserade på att få kunden att återgå till normalt användade av sin produkt. Vi arbetar uteslutande med service.
Det kan låta simpelt men samtidigt utmanande och det är precis vad du bör förvänta dig. Samtidigt kommer det vara utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak, hjälpsamma medarbetare och stora möjligheter till att utvecklas inom företaget.
”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.” – Johanna, Advisor
Är det dig vi söker?
I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.
Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Grundläggande datorvana krävs för att klara av jobbet.
Vi erbjuder: Avtalsenlig lön Förmåner Goda utvecklingsmöjligheter Möjligeten att arbeta på ett internationellt företag
Stämningen på kontoret:
Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor.
”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Simon, Advisor
Om jobbet
Region
Stockholm
Arbetstid
Kundtjänsten har öppet 07:30-18:00 på vardagar samt 10:00-18:00 på helger. Varierande arbetstider förekommer.
Schema släpps en gång i månaden så du kan planera din fritid, det går även att byta pass med kollegor.
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000