Rådgivare till Roslagens Sparbank

Arbetsbeskrivning

Roslagens Sparbank arbetar aktivt vidare framåt med att möta våra kunders förväntningar på aktivitet och tillgänglighet. Vi känner att vi hittat rätt i vår vision - "Ett attraktivt och öppet Roslagen i tillväxt" vilket innebär att vi både bedriver en modern bankverksamhet samtidigt som vi stödjer utvecklingen i Roslagen. I 155 år har vi hjälpt privatpersoner och företag att förverkliga sina drömmar och nå sina mål. Roslagens Sparbank är en fristående sparbank med drygt 100 anställda och en affärsvolym på knappt 21 miljarder kronor.

Har du lätt för att skapa förtroende över telefon? Har du ett stort engagemang och en hög servicekänsla? Då kan det här vara tjänsten för dig. Nu söker vi dig som är intresserad av att jobba i vår Telefonbank i Norrtälje.

Telefonbanken söker Rådgivare

Vi erbjuder ett stimulerande arbete i ett driftigt arbetslag. Att arbeta på telefonbanken ger unika möjligheter till egen utveckling eftersom vi arbetar med alla typer av kundaffärer. Telefonbanken ger personlig service via telefon och internet. Vi jobbar dels med att ta hand om alla bankens privat- och företagskunder som kontaktar oss, dels mer proaktivt genom till exempel mötesbokning till nya och befintliga kunder.

Att ge god service är både ditt och vårt ledord och det återkommer i allt du gör - både mot kunder och mot kollegor. Din energi och engagemang smittar av sig på din omgivning. Gruppkänslan på telefonbanken är en viktig framgångsfaktor och du bidrar till den genom din goda samarbetsförmåga och genom att du delar bankens värderingar.

Om dig:
* Du har gärna eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi
* Du gillar högt tempo, tydliga mål och har en vilja att göra affärer
* Du brinner för att leverera bra kundupplevelser i varje kundmöte
* Du har lätt för att skapa förtroende och har hög servicekänsla
* Du är en driven person med ett stort engagemang som tycker om att arbeta i grupp
* Du har en tydlig telefonröst och bra språkbehandling

En grundförutsättning för att nå framgång i rollen är att du delar vårt engagemang för kundens bästa. Du behöver kunna se kundens behov, upptäcka affärsmöjligheter och skapa rätt lösningar åt befintliga och nya kunder. Dessutom måste du stimuleras och utmanas av att arbeta mot höga mål.

Arbetstiderna är flexibla och arbetspassen förläggs under måndag-fredag. Tidigast börjar du kl. 06:45 och senast slutar du kl. 19.15.

Tjänsten är ett vikariat på 1 år och avser heltid.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kontorschef i Telefonbanken Catrin Hellgren, 070-299 71 57. Våra fackliga representanter är för Finansförbundet Lotta Jansson, 0176-770 00 och för Saco Markus Berglund 070-290 71 56.

Välkommen med din ansökan senast den 16 juli 2014 genom att registrera din ansökan via vår hemsida roslagenssparbank.se/jobb

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Roslagens Sparbank NORRTÄLJE
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 3 juli 2014

Besöksadress

Danskes Gränd 2
None

Postadress

Box 236
NORRTÄLJE, 76123

Liknande jobb


2 maj 2024

16 april 2024