OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Konferensservice och reception är underställd och rapporterar till administrativa chefen. Uppdraget är på heltid, dagtid. Centralt beläget kontor i Göteborg och en trevlig arbetsmiljö. 2 personer samt en back-up person kommer att ansvara för receptions - och konferensfunktionen. Tanken är att dessa personer växlar mellan dessa uppgifter. I konferensfunktionen ingår följande uppgifter: Ansvara för att konferensrummen inklusive konferensköket är iordningställda före och efter varje möte. Ge service åt mötesansvariga och deltagare. Ansvar för lunchrummet Avlösning i växeln/receptionen I receptionsfunktionen ingår följande uppgifter och ansvarsområden: In- och utpasseringskontroll. Mottagande och eventuell registrering av besökare, hantverkare och personal Reception/lobby. Ansvara för att besökare blir anmälda och omhändertagna på ett positivt och professionellt sätt. Telefonväxeln. Övervakning av växelfunktionen, dag och nattkoppling. Mottagning och distribution av inkommande fax Mottagning av och utlämning av post och budat material. Hantering av nycklar, nyckelbrickor, Mat-på-jobbet-kort etc för anställda. Underhåll av telefonlistor, semesterlistor, besökskalendern. Administration av parkeringsplatser Larmövervakning samt kontakt med larmbolag Kunskaper för uppdraget Utbildning. Önskvärt med utbildning inom reception och konferens. Ej krav. Minst 3-årig gymnasieutbildning. Erfarenhet: Önskvärt 1 - 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Representativ, serviceminded, driven, god engelska, god datorvana. Höga krav ställs på professionalism, ambition, och social kompetens.