OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Reception och support, ansvara för post, lokal, flytt, inköp av kontorsmaterial, leverantörskontakt och ansvarig för fika, konferenser, håll ordning och reda i lokalen och skapa trevnad i gemensamma utrymmen och . Kontakt med städfirma personalaktiviteter mm. Koordinera och uppdatera introduktionsplaner, underhåll av kundregister, faktura genomgång, seminarieinbjudning vad gäller bekräftelser och material. Underhåll av utbildningsmaterial, ev. avtalsbevakning. Du kommer att ingå i staben och rapportera till HR chef. Kvalifikationer Tidigare erfarenheter av att jobbat i ett litet tillväxtföretag. Veta vad det innebär för moment att "bygga" upp en reception/administration vad gäller rutiner, planering av tid, prioritera arbetsuppgifter osv. Ha tidigare erfarenheter kring att sätt ihop konferenser, pub kväller osv = personalaktiviteter mm. Sinne för estetik och ordning och reda. Kunna hantera projektorer och liknande som är kopplat till konferens / events. Serviceminded måste vara ett nyckelord för dig och en del av din yrkesstolthet. Det är viktigt att du är en person med driv och som sprider positiv energi och har sinne för ordning och reda. Du vet vad som behöver göras för att bli uppskattad i denna roll! Datakrav Outlook då vi sköter bokningar här i, fö bör du ha en hyfsad It mognad Språkkrav Svenska, kunna hantera telesamtal ev besök vad gäller danska, norska och engelska Anställningsform tillsvidare, med start snarast Ansökan ett brev kring varför just du passar samt ett CV
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Willman