Reception/Concierge, extra vid behov

Arbetsbeskrivning

Vi söker ny hungrig personal till vårt härliga team på Circles.
Circles är en ledande leverantör av conciergetjänster till företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtiden besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.


I rollen som concierge är du spindeln i nätet och kundens naturliga kontaktpunkt, både för in-house personal såväl som interna/externa besökare. Vår personal har själva ett stort ansvar för den dagliga driften på plats i reception men även att tillhandahålla de anställda på arbetsplatsen våra conciergetjänster för att vi på så sätt kan hjälpa dem att få en smidigare vardag.
Rollen som concierge innebär att erbjuda en förstklassig kundservice, att visa stort engagemang, en professionell och entusiastisk personlighet.


Kvalificerade kandidater har utmärkta erfarenheter av kundservice och förstår vad det innebär att göra det lilla extra, är uppmärksam för detaljer och är väl organiserad. 
Som person söker vi någon som är utåtriktad, förtroendeingivande och har en förmåga att kunna anpassa sig efter kundens behov och önskemål.
De viktigaste egenskaperna vi eftersöker är att du brinner för att ge god service, har ett eget driv, att du har en förmåga att skapa personliga relationer och att du är stolt över att leverera service till andra!
Ett krav är att du pratar flytande svenska och engelska och att du har mycket god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift.


Vad som förväntas av dig:
·        Alltid leverera förstklassig service under arbetsdagen
·        Få alla känna sig uppmärksammade och välkomnade
·        Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
·        Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats.
·        Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för omöjligheter.
·        Ta eget ansvar och inte vara rädd för att tänka utanför boxen för att överträffa kundens förväntningar.
·        Visa vilja och engagemang för att växa i din roll och inom företaget.


Våra arbetstider är 8-17, vardagar.
Dessa tjänster är extrapersonal för att täcka upp vid sjukdom och ledighet men möjlighet till heltidstjänst finns med största sannolikhet framöver till rätt person.


Låter det intressant och passar det in på dig? Skicka då in din ansökan redan nu!
Vi håller intervjuer löpande och anställer eftersom.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Charlotte Borg Johansson
0702-15 15 54

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Circles Sweden AB
  • 3 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Besöksadress

Dalvägen 22
Solna

Postadress

Box 47620
STOCKHOLM, 11794

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024