Receptionist

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Receptionen är en mycket betydelsefull och central funktion som ställer[höga krav på kvalite och service. Som ambullerande receptionist hos oss på Office Partner kommer du att välkomna besökare, ta emot och vidarebefordra telefonsamtal, hantera post, ansvara för bokning och tillsyn av konferensrum samt ordna lunchmöten och förtäring till sammanträden. En del administrativa uppgifter kan också förekomma. Vi söker dig som har förmågan att agera självständigt och professionellt. Vi ser gärna att du är serviceminded, representativ och utåtriktad. Att du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad är en nödvändighet, liksom att du har förmågan att se möjligheter före problem. Erfarenhet av arbete i reception eller annan servicefunktion är meriterande samt att du har datorvana och behärskar svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Vi erbjuder dig ett varierande arbete då du kan komma att arbeta i olika miljöer. För att söka tjänsten klicka på länken nedan eller gå in på vår hemsida: www.officepartner.se Bifoga gärna ett personligt brev samt CV. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Vi ser fram emot att höra ifrån Dig!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 augusti 2008
  • Ansök senast: 12 september 2008

Liknande jobb


23 augusti 2010

Finsk och Svensktalande kundtjänst!

24 augusti 2010

Receptionist, telefonist

4 mars 2010