Receptionist

Arbetsbeskrivning

Seglarhotell i Sandhamn söker en Receptionist Till Seglarhotellet i Sandhamn kommer man för att uppleva den unika och vackra miljön i Stockholms yttersta skärgård - året om. Vi erbjuder våra gäster inspiration, upplevelser, god mat, trevlig service och en fantastisk omgivning. Vi som arbetar på Seglarhotellet tycker om att ge en bra och personlig service och att arbeta i kontakt med andra människor. Det är vår uppgift att se till att våra gäster får en trevlig upplevelse, oavsett inom vilken avdelning vi arbetar. Att arbeta på Seglarhotellet innebär också att ta ett eget ansvar och att alltid försöka att göra det lilla extra. Vi som arbetsgivare lägger också stor vikt vid att du som anställd kontinuerligt utvecklas inom ditt arbete. Som receptionist omfattar dina arbetsuppgifter sedvanliga receptionsuppgifter såsom in- och utcheckning, bokning, telefonväxel, kassahantering och gästservice på högsta nivå. Receptionen ansvarar även för att städa och möblera konferenslokalerna. Vi ser gärna att du har erfarenhet från hotell & konferens, kan Hotsoft, är flexibel, iderik, noggrann samt stresstålig och klarar ett periodvis högt tempo. Du jobbar skift och i tjänsten ingår även natt-tjänstgöring en vecka/månad. Pga av båttiderna under vinterhalvåret krävs det att du bor på Sandhamn, enklare personalboende finns dock att hyra. Tjänsten ska tillträdas snarast

Kontaktpersoner på detta företaget

SPA-ansvarig Eleonore Andersson

Sammanfattning

Postadress

Box 124
SANDHAMN, 13039

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

3 december 2021

Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

3 december 2021

3 december 2021