Receptionist

Arbetsbeskrivning

Global Access är ett rekryterings- och bemanningsföretag.Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av personal samt arbetscoachning.För kundens räkning som är verksam inom Hotell/ Restaurangbranschen söker vi nu en receptionist.Tjänstebeskrivning Som receptionist är ditt huvudansvar att ta emot inkommande telefonsamtal och besökare till hotellet och ge dem ett trevligt och professionellt välkomnande.Du är spindeln i nätet och tycker om att ta ansvara för in och utcheckning av nya besökare.administrera kontorsmaterial samt ansvara för enklare inköp till hotellets restaurang, paket - och posthantering tillkommer. Du stödjer även HR/Ekonomi med diverse administrativa uppgifter. Kravprofil Vi söker dig som är glad, trevlig och engagerad med en extra känsla för service.Du har erfarenhet av liknande arbete eller annat serviceyrke.Du har gymnasiekompetens eller motsvarande.Du har goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift samt i Officepaketet.Som person är du flexibel, prestigelös och initiativtagande. Arbetstid: 8.00-17.00, med avbrott för 1 timmes lunch.Skicka gärna din ansökan omgående eftersom urval och intervjuer sker löpande. OBS!Har vi inte återkommit till dig innan sista ansökningsdatumet har du tyvärr inte gått vidare i rekyteringspocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Wolff

Peter Wolff

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Global Access
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 november 2009
  • Ansök senast: 15 januari 2010

Besöksadress

BOX 5024
None

Postadress

BOX 5024
Stockholm, 12105

Liknande jobb

Piccolo 94%

20 augusti 2010

Receptionist 95%

20 augusti 2010

Säsongspersonal till Reception & Butik

Säsongspersonal till Reception & Butik

30 mars 2022

Receptionist till Silverhornet

29 april 2010