OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TDC söker en receptionist/telefonist/administratör på deltid till huvudkontoret i Sollentuna.
Tycker du om att möta nya människor dagligen och ge utmärkt service?
Då erbjuder vi dig att bli en av företagets viktigaste resurser, vårt ansikte utåt.
I rollen som receptionist kommer du att ha de sedvanliga receptionssysslorna såsom att ta emot och skriva in besökare, koppla vidare samtal, administrera passerkort, ta emot bud, se till konferensrum etc. Du kommer också att arbeta med olika förekommande administrativa sysslor kontera fakturor och göra olika kontorsrelaterade beställningar.
Har du erfarenhet av serviceyrket kommer du att känna dig hemma i denna tjänst. Vi tror att du är en prestigelös person som brinner för service och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du talar och skriver engelska obehindrat och är en van datoranvändare.
För att trivas i rollen är du flexibel och van att jobba självständigt samt har en positiv inställning till ditt arbete. Vi önskar att du sedan tididgare har arbetat med liknande sysslor och har ett strukturerat arbetssätt.
Placeringsort: Häggvik
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. I alla våra rekryteringsprocesser får alla kandidater genomföra tester samt en videointervju.
Facklig kontaktperson:
Unionen Christer Svedberg, telefon: 0708-240816.
SEKO Lars-Ove Hedman, telefon: 0708-241029.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Business Partner Lovisa Nordquist
Manager Erik Hulphers
08-51981360
Louise Anderberg
Manager Liselott Forslöf
08-51981747
HR Business Partner Torbjörn Severin
0701 - 181 00 88
Manager Nicklas Dubén
08-56310201
HR Business Partner Torbjörn Severin
Manager Jessica Bos
0906951733
Louise Anderberg
Trine Sandberg