Receptionist 80%

Receptionist 80%

Arbetsbeskrivning

Just nu letar vi efter en engagerad och serviceinriktad receptionist till ett spännande företag med placering i södra Stockholm. Har du erfarenhet av serivce och vill ta nästa steg i din karriär? Då kan det här vara det perfekta tillfället för dig!

Konsultuppdraget är med placering på företagets två kontor i södra Stockholm. Omfattningen är 80% och arbetstiderna är mellan 9-15 måndag till fredag. Uppdraget startar i början på februari och sträcker sig till och med september 2024.


Om tjänsten
Som receptionist kommer du att inneha en mångsidig roll med huvudsakliga arbetsuppgifter såsom att välkomna och assistera gäster, hantera mail och telefon, samt genomföra beställningar av kontorsmaterial. Ditt ansvarsområde omfattar även att främja trivseln på kontoret samt koordinera leveranser. Du kommer i viss mån att stödja företagets CFO och ledning genom exempelvis mötesbokning. Utöver det kan också andra administrativa uppgifter komma att bli aktuella.

Bakgrunden till konsultbehovet är att företaget flyttar till ett nytt kontor under 2024. I övergångsperioden behöver de en konsult som tillsammans med ordinarie Office Manager kan fördela arbetstiden mellan det nuvarande och det nya kontoret.


Vem är du?
Vi söker dig som har/är:

• Erfarenhet av liknande roll i reception
• God kommunikationsförmåga
• Stark administrativ förmåga
• Förmåga att arbeta självständigt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vidare ser vi att du som söker rollen är serviceinriktad och flexibel, du trivs i en stöttande roll där arbetsuppgifterna varierar. Du bör vara organiserad, noggrann och ha en positiv attityd.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2024
  • Ansök senast: 17 januari 2024

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024