OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi (1) glad, erfaren & driven RECEPTIONIST- ASSISTENT på 50% till uppdrag hos vår kund i IT branschen. Arbetsuppgifter i stora drag: Besvara inkommande samtal Mottagande av gäster till kontoret Förbereda inför möten med t ex kaffe Uppdatera frånvaro i intranät och i frånvarodokument till löneadministratör Hålla ordning i entre/reception Mottagande av leveranser till kontoret Uppdatera informationen hos Kalix Tele24 vid förändringar Administrera utgående leveranser/bud Utdelning av inkommande post Posta utgående post Felanmälan av lokaler vid problem Kontroll av att städningen fungerar Kontroll av att konferensrummen är i ordning Administrera passerkort Kontroll av att köket är i ordning (ej städning av kök) Allmän kontorsservice Bistå vid utskick Administrera seminarier och demodagar Administrera info-mailen Administrera inköp av visitkort, mobiltelefoner mm Inventera kontorsmaterial, kaffe mm och administrera inköp Administrera inköp av resor, konferenser Kvalifikationer för att lyckas i rollen: Detta är en blandad tjänst av reception - och administrativ assistent.Vi söker en person som kan vara företagets centrala person vad gäller kontorsservice och administration, så kallad spindeln i nätet. Vi söker dig som brinner för att ge service och har yrkesstolthet. Strukturerad Ordningssinne Kunna hålla många bollar i luften God datorvara Självgående Kunna se saker själv Icke rökare Representativ Anställningsform: HYRKÖP (visstidsanställning som baseras på en timlön) vilket innebär att du blir anställd hos oss enligt ök med kunden och därefter är avsikten att tjänsten skall övergå till kunden.Tjänsten kan komma att utvecklas till 70 - 100% detta är inget som är aktuellt initialt, men viktigt att de finns de förutsättningarna om du söker. Start: Omgående enligt ök. Skicka din ansökan märkt: 50% - Assistent Tjänsten kommer tillsättas snarast enligt ök.Intervjuer sker därför löpande. Välkommen till oss! Want erbjuder erfaren och motiverad personal genom uthyrning och rekrytering.Vi är specialiserade på konsulter inom ekonomi och Office.Want präglas av öppenhet, engagemang och professionalism.Vi har funnits sedan 1999 och våra framgångsfaktorer är att erbjuda rätt kompetens, på rätt plats!