Receptionist för kommande uppdrag i Göteborg

Receptionist för kommande uppdrag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Ser du dig själv som en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service? Gillar du att ligga steget före och finnas tillgänglig där det behövs? Trivs du med att arbeta i en självständig roll på kontor där du får sätta guldkant på andras vardag? Då kan vi på KFX HR-partner ha framtida uppdrag hos kunder i Göteborg som kan passa dig.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör

Arbetsuppgifter
Rollen som receptionist innebär att du är ansiktet utåt för KFX kunder. Stort fokus läggs därför på att kunna leverera högklassig service med ett leende på läpparna.

Några av de dagliga arbetsuppgifterna kan vara:

Ta emot och hjälpa besökare/gäster
Hantera företagets växeltelefon
Sortera in- och utgående post samt paket
Ansvara och ha översyn av lokalerna
Beställa mat/fika samt förbereda konferensrum inför möten
Stötta och avlasta andra avdelningar
Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer
I denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, noggrannhet och service. Vidare ser vi att du har skinn på näsan och vill alltid gör det lilla extra. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa in i gänget på arbetsplatsen samt vara en KFX-representant.

Vi söker dig som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Har du erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är det meriterande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.




Övrigt
Lön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2020
  • Ansök senast: 17 november 2020

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024