Receptionist för omgående start

Receptionist för omgående start

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en serviceinriktad och initiativtagande receptionist till en av våra kunder i Göteborg. En fantastisk möjlighet för dig med tidigare erfarenhet som receptionist, eller som är nyfiken på receptionistsrollen! Du får också chansen att arbeta i en riktigt fina och nya lokaler.

Start för uppdraget är omgående och arbetstiderna är kontorstider, måndag-fredag. Uppdraget förväntas att pågå till mitten av januari, med god chans till förlängning.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du hantera vanligt förekommande arbetsuppgifter inom reception. Som receptionist tar du emot företagets besökare på ett professionellt sätt. Exempel på arbetsuppgifter som ingår är posthantering, beställa fika och frukost, svara på mail och telefon, samt viss administration i system. Du samarbetar och bistår kollegor och chefer med olika arbetsuppgifter. Givetvis ansvarar du också för att det är snyggt och god ordning i receptionen och i mötesrum.

Kvalifikationer
Nu söker vi dig som trivs i en social miljö och som drivs att leverera riktigt bra service. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från serviceyrke och har intresse för administration. För att passa i rollen behöver du vara prestigelös och motiveras av att vara behjälplig till din omgivning. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrigt
Mer information om kundföretaget och uppdraget lämnas vid en intervju.

Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024