OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Isaksson Rekrytering arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv Just nu söker vi för kunds räkning en driven receptionist. Vår uppdragsgivare är en auktoriserad märkesverkstad och en del i en välkänd och framgångsrik organisation. Du kommer att vara direkt anställd hos vår kund, med arbetsplats belägen på Norrort, Stockholm. Arbetsuppgifter [ I rollen som receptionist kommer Du att inneha en nyckelroll och arbeta varierat i en serviceinriktad och fartfylld organisation. Rapportering sker till försäljningschef. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå i; . Kvalificerad administration . Kundservice . Stötta säljavdelningen samt intern organisation i administrativa frågor . Övriga kontorssysslor Tjänsten innebär en "spindel i nätet" funktion, där Du bedriver Ditt dagliga arbete med kunden i fokus. För rätt person finns fina utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Kompetensprofil Vi söker Dig som har god, dokumenterad erfarenhet av arbete med service och kunder samt administration. Vi ser gärna att Du har erfarenhet från reception och/eller försäljning. B Körkort. Engelska i konversation. Personliga egenskaper Vi tror att Du är en utåtriktad, framåt och driven person som har en naturlig känsla för kunder och service. Vidare trivs Du med ett administrativt arbete, och har givetvis en stort intresse för fordonsbranschen. Andra viktiga egenskaper för att lyckas i rollen; - positiv attityd - förmåga att hålla många bollar i luften - initiativrik Ansökan Välkommen med Din ansökan! Ring gärna om Du har frågor eller funderingar!