OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en receptionist/telefonist/administratör gärna med tidigare erfarenhet av administration, internservice och någon ekonomi.Har du dessutom erfarenhet av personalfrågor är detta ett extra plus.Tjänsten är väldigt varierande med olika arbetsuppgifter som ligger på receptionen.Du kommer att vara spindeln i nätet och assistera bl a ekonomiavdelning men även övriga avdelningar.Du svarar i telefon, tar emot bud, bokar resor, sköter statistik, sköter posten, sköter vissa inköp, koordinerar data och telefonsystem m.m. Du har också goda erfarenheter av office paketet och du har också lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.Arbetstiden kommer att vara heltid fram t om den 13 februari och därefter 20 timmar per vecka, som kan fördelas enligt önskemål, övriga 20 timmar kan vi erbjuda på vårt kontor. Viktigast är dina personliga egenskaper, du har hög servicegrad och är väldigt social kompetent och flexibel.Har god samarbetsförmåga och arbetar självständigt.Du är också kreativ och har förmågan att utveckla dina arbetsuppgifter. Heltid med start omgående, 1 december.