Receptionist / Kontorsassistent till Becton Dickinson

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår omtyckta kund Becton Dickinson (BD) söker vi en receptionist / kontorsassistent till en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Hos BD får du möjlighet att arbeta i en internationell organisation med intressanta produkter som gör skillnad.

Företaget
Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.

BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge och sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver kundserviceavdelningen även sälj- och marknad, IT, HR samt ekonomiavdelning. 

Tjänsten
I rollen som receptionist / kontorsassistent är du ansiktet utåt men arbetar även med internservice, administration och projekt. Tjänsten är på heltid med start omgående. BD uppskattar om du har möjlighet att arbeta i juli.
Detta är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via Placera Personal. Intentionen är, om båda parter är nöjda, att efter sex månader övergå till fast anställning hos kundföretaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist / kontorsassistent har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Ta emot kunder och leverantörer i receptionen
• Inköp
• Hålla ordning på kontoret (inkl. kök och konferensrum)
• Driva projekt
• Administration

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet av service och administration
• Goda systemkunskaper
• Mycket goda/ flytande engelska i tal och skrift

Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, orädd och driven. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Du är också strukturerad, snabblärd och bidrar till ett positivt klimat. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes.

Varaktighet/Arbetstid
Varaktighet: Omgående- Tillsvidare
Arbetstider: Mån-Tors 8-16:30. Fre 8-16.
Placering: Marievik

Intresserad av tjänsten?
Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 maj 2019

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Kundservice

Kundservice

26 april 2024

25 april 2024